Батлав
Сургалтын менежер
Ц.
Цолмонбаатар
Ээлжит
хичээлийн хөтөлбөр
Сэдэв: Давхаргат зургийг засварлах
Хамрах хүрээ : Нийслэлийн Чингэлтэй дүүргийн Лаборатори 23 дугаар бүрэн дунд сургуулийн
8 дугаар ангид судална.
Огноо :IV-рулирал 2016 оны 04 сарын 04 -аас 2016 оны 05 сарын 22-д (сургалтын үйл явц)
Суралцахуйн зорилт: Давхрага бүхий
зурагтай ажиллах, зохиомжлох, хээ угалз,
тэгш хэмт дүрс зураг зурах .
Сурагчид дараах чадварыг
эзэмшинэ:
·
Давхрагатай
ажиллах
·
Тунгалаг
зураг үүсгэх, хадгалах
·
Зураг
зохиомжлох, эвлүүлэх, бэлэн дүрс ашиглан давтамжтай зурах
Түлхүүр үг: Давхрага , давтамжтай зураг,өнгөний
сонголт
Хичээлийн заах арга зүй :
·
Бие
даан гүйцэтгэх
·
Шинэ
мэдлэг бүтээх
Хичээлийн хэлбэр:
·
Анги
нийтээр
·
Шинэ
мэдлэг олгох
Хүрэх үр дүн:
·
Үндсэн өнгө, эсрэг өнгө, өнгийн уусалтыг мэдэх
·
Давхаргын талаар ойлголттой болох, давхрагтай
ажиллаж сурах
Багшийн бэлтгэх зүйл:
·
Хичээлийн
төлөвлөгөө
·
ТӨМ
·
Цахим
хэрэглэгдэхүүн
·
Үнэлгээний
хуудас
·
Сурах
бичиг
Багшийн анхаарах зүйл :
·
Багш
сурагчдад дасгал, даалгаврыг алхмын
дагуу хийх дадалд сургах
·
Paint.net программ дээр ажиллахад гарах алдаанаас сэргийлэх
Хичээлийн
үйл явц
№
|
Үе шат
|
Хугацаа
|
Багшийн үйл ажиллагаа
|
Сурагчийн үйл ажиллагаа
|
Хүрэх үр дүн
|
1
|
Сэдэлжүүлэх үе шат
|
3мин
|
Багш сурагчдад зохиомжлоогүй зураг харуулж ямар зохиомж хийж болох талаар
ярилцана.
|
Сурагчид дараах зургийг харж ямар зохиомж хийх талаар ярилцана. Хөдөө
нутаг сайхан сэдэвт зохиомж хийнэ.
|
Төсөөлөн бодох чадвар сайжирна.
|
2
|
Асуудал дэвшүүлэх үе шат
|
5мин
|
Яаж ямар хэрэгсэл ашиглаж хийх талаар мэдхийн тулд сурах бичгийн 34 хуудасны хэрэглэхүй
хэсгийг харж хийнэ.
Багш сурагчдад 2 зураг эвлүүлэхийг санал болгоно.
|
Сурагчид сурах бичгийн хэрэглэхүй хэсгийг ашиглан багшийн өгсөн 2 зургийг
эвлүүлнэ.
|
Давхаргад зургийг засварлаж сурах
|
3
|
Асуудал шийдвэрлэх үе шат
|
15мин
|
Багш сурагчдад зураг хадгалах 2 арга болон түүний ялгааг тайлбарлаж өгнө.
Сурагчдад тусалж чадахгүй байгаа хүүхдэд заана.
|
Сурагчид багшийн тайлбарлаж өгсөн зураг хадгалах 2 аргын дагуу зохиомжоо
хадгална.
|
Зургийн өргөтгөлиййн талаар мэдэх мөн зургийг хадгалах аргын талаар мэдэх
|
4
|
Мэдлэгээ бататгах
|
5мин
|
Зургийг ягаад *pdnтөрлөөр хадгалах хэрэгтэйг асууж ярилцана.
|
Paint.net программын өргөтгөл .
|
Зургийн өргөтгөлийн талаар мэдэх
|
5
|
Дүгнэх
|
5мин
|
Өнөөдрийн хичээлийн давуу тал болон цаашид сайжруулах талаар дүгнэлт
хийнэ
|
Зураг засварлах, эвлүүлэхэд гарсан хүндрэлтэй асуудал болон юу сурч
мэдсэн талаар ярилцаж дэвтэртээ бичнэ.
|
Өөрийн сурсан зүйлээ дүгнэх
|
6
|
Үнэлэх
|
4мин
|
Багш сурагчдад өөрийн үнэлгээний хуудас тарааж сурагчид өөрийгөө үнэлнэ.
|
Сурагчид багшийн өгсөн үнэлгээний хуудас бөглөж өөрийгөө үнэлнэ.
|
Өөрийн сурсан зүйлээ
|
7
|
Гэрийн даалгавар
|
3мин
|
Гэрт хөдөө нутаг сайхан сэдэвтэй зохиомж хийх
|
Гэрийн даалгавар тэмдэглэж авна.
|
Мэдлэгээ
|
Хөтөлбөр боловсруулсан
Мэдээллийн технологийн
дадлагжигч багш Б. Баярдулам
Өөрийн үнэлгээ
№
|
Шалгуур
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Хийж чадаагүй шалтгаан
|
||
Сайн хийсэн
|
Найзаасаа тусламж авсан
|
Чадаагүй
|
|||
1
|
Зургийн программ нээж чадсан
|
|
|
|
|
2
|
Зураг зөөх
|
|
|
|
|
3
|
Давхрага зөөх
|
|
|
|
|
4
|
Давхрага устгах
|
|
|
|
|
5
|
Давхаргат нэр өгөх
|
|
|
|
|
6
|
Зургийг 2 аргаар хадгалах
|
|
|
|
|
7
|
Давхрага хувилах
|
|
|
|
|
Өөрийн үнэлгээ
№
|
Шалгуур
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Хийж чадаагүй шалтгаан
|
||
Сайн хийсэн
|
Найзаасаа тусламж авсан
|
Чадаагүй
|
|||
1
|
Зургийн программ нээж чадсан
|
|
|
|
|
2
|
Зураг зөөх
|
|
|
|
|
3
|
Давхрага зөөх
|
|
|
|
|
4
|
Давхрага устгах
|
|
|
|
|
5
|
Давхаргат нэр өгөх
|
|
|
|
|
6
|
Зургийг 2 аргаар хадгалах
|
|
|
|
|
7
|
Давхрага хувилах
|
|
|
|
|
Батлав
Сургалтын менежер
Ц.
Цолмонбаатар
Ээлжит
хичээлийн хөтөлбөр
Сэдэв: Давхаргат зургийг засварлах
Хамрах хүрээ : Нийслэлийн Чингэлтэй дүүргийн Лаборатори 23 дугаар бүрэн дунд сургуулийн
8 дугаар ангид судална.
Огноо :IV-рулирал 2016 оны 04 сарын 04 -аас 2016 оны 05 сарын 22-д (сургалтын үйл явц)
Суралцахуйн зорилт: Давхрага бүхий
зурагтай ажиллах, зохиомжлох, хээ угалз,
тэгш хэмт дүрс зураг зурах .
Сурагчид дараах чадварыг
эзэмшинэ:
·
Давхрагатай
ажиллах
·
Тунгалаг
зураг үүсгэх, хадгалах
·
Зураг
зохиомжлох, эвлүүлэх, бэлэн дүрс ашиглан давтамжтай зурах
Түлхүүр үг: Давхрага , давтамжтай зураг,өнгөний
сонголт
Хичээлийн заах арга зүй :
·
Бие
даан гүйцэтгэх
·
Шинэ
мэдлэг бүтээх
Хичээлийн хэлбэр:
·
Анги
нийтээр
·
Шинэ
мэдлэг олгох
Хүрэх үр дүн:
·
Үндсэн өнгө, эсрэг өнгө, өнгийн уусалтыг мэдэх
·
Давхаргын талаар ойлголттой болох, давхрагтай
ажиллаж сурах
Багшийн бэлтгэх зүйл:
·
Хичээлийн
төлөвлөгөө
·
ТӨМ
·
Цахим
хэрэглэгдэхүүн
·
Үнэлгээний
хуудас
·
Сурах
бичиг
Багшийн анхаарах зүйл :
·
Багш
сурагчдад дасгал, даалгаврыг алхмын
дагуу хийх дадалд сургах
·
Paint.net программ дээр ажиллахад гарах алдаанаас сэргийлэх
Хичээлийн
үйл явц
№
|
Үе шат
|
Хугацаа
|
Багшийн үйл ажиллагаа
|
Сурагчийн үйл ажиллагаа
|
Хүрэх үр дүн
|
1
|
Сэдэлжүүлэх үе шат
|
3мин
|
Багш сурагчдад зохиомжлоогүй зураг харуулж ямар зохиомж хийж болох талаар
ярилцана.
|
Сурагчид дараах зургийг харж ямар зохиомж хийх талаар ярилцана. Хөдөө
нутаг сайхан сэдэвт зохиомж хийнэ.
|
Төсөөлөн бодох чадвар сайжирна.
|
2
|
Асуудал дэвшүүлэх үе шат
|
5мин
|
Яаж ямар хэрэгсэл ашиглаж хийх талаар мэдхийн тулд сурах бичгийн 34 хуудасны хэрэглэхүй
хэсгийг харж хийнэ.
Багш сурагчдад 2 зураг эвлүүлэхийг санал болгоно.
|
Сурагчид сурах бичгийн хэрэглэхүй хэсгийг ашиглан багшийн өгсөн 2 зургийг
эвлүүлнэ.
|
Давхаргад зургийг засварлаж сурах
|
3
|
Асуудал шийдвэрлэх үе шат
|
15мин
|
Багш сурагчдад зураг хадгалах 2 арга болон түүний ялгааг тайлбарлаж өгнө.
Сурагчдад тусалж чадахгүй байгаа хүүхдэд заана.
|
Сурагчид багшийн тайлбарлаж өгсөн зураг хадгалах 2 аргын дагуу зохиомжоо
хадгална.
|
Зургийн өргөтгөлиййн талаар мэдэх мөн зургийг хадгалах аргын талаар мэдэх
|
4
|
Мэдлэгээ бататгах
|
5мин
|
Зургийг ягаад *pdnтөрлөөр хадгалах хэрэгтэйг асууж ярилцана.
|
Paint.net программын өргөтгөл .
|
Зургийн өргөтгөлийн талаар мэдэх
|
5
|
Дүгнэх
|
5мин
|
Өнөөдрийн хичээлийн давуу тал болон цаашид сайжруулах талаар дүгнэлт
хийнэ
|
Зураг засварлах, эвлүүлэхэд гарсан хүндрэлтэй асуудал болон юу сурч
мэдсэн талаар ярилцаж дэвтэртээ бичнэ.
|
Өөрийн сурсан зүйлээ дүгнэх
|
6
|
Үнэлэх
|
4мин
|
Багш сурагчдад өөрийн үнэлгээний хуудас тарааж сурагчид өөрийгөө үнэлнэ.
|
Сурагчид багшийн өгсөн үнэлгээний хуудас бөглөж өөрийгөө үнэлнэ.
|
Өөрийн сурсан зүйлээ
|
7
|
Гэрийн даалгавар
|
3мин
|
Гэрт хөдөө нутаг сайхан сэдэвтэй зохиомж хийх
|
Гэрийн даалгавар тэмдэглэж авна.
|
Мэдлэгээ
|
Хөтөлбөр боловсруулсан
Мэдээллийн технологийн
дадлагжигч багш Б. Баярдулам
Өөрийн үнэлгээ
№
|
Шалгуур
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Хийж чадаагүй шалтгаан
|
||
Сайн хийсэн
|
Найзаасаа тусламж авсан
|
Чадаагүй
|
|||
1
|
Зургийн программ нээж чадсан
|
|
|
|
|
2
|
Зураг зөөх
|
|
|
|
|
3
|
Давхрага зөөх
|
|
|
|
|
4
|
Давхрага устгах
|
|
|
|
|
5
|
Давхаргат нэр өгөх
|
|
|
|
|
6
|
Зургийг 2 аргаар хадгалах
|
|
|
|
|
7
|
Давхрага хувилах
|
|
|
|
|
Өөрийн үнэлгээ
№
|
Шалгуур
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Хийж чадаагүй шалтгаан
|
||
Сайн хийсэн
|
Найзаасаа тусламж авсан
|
Чадаагүй
|
|||
1
|
Зургийн программ нээж чадсан
|
|
|
|
|
2
|
Зураг зөөх
|
|
|
|
|
3
|
Давхрага зөөх
|
|
|
|
|
4
|
Давхрага устгах
|
|
|
|
|
5
|
Давхаргат нэр өгөх
|
|
|
|
|
6
|
Зургийг 2 аргаар хадгалах
|
|
|
|
|
7
|
Давхрага хувилах
|
|
|
|
|
Батлав
Сургалтын менежер
Ц.
Цолмонбаатар
Ээлжит
хичээлийн хөтөлбөр
Сэдэв: Давхаргат зургийг засварлах
Хамрах хүрээ : Нийслэлийн Чингэлтэй дүүргийн Лаборатори 23 дугаар бүрэн дунд сургуулийн
8 дугаар ангид судална.
Огноо :IV-рулирал 2016 оны 04 сарын 04 -аас 2016 оны 05 сарын 22-д (сургалтын үйл явц)
Суралцахуйн зорилт: Давхрага бүхий
зурагтай ажиллах, зохиомжлох, хээ угалз,
тэгш хэмт дүрс зураг зурах .
Сурагчид дараах чадварыг
эзэмшинэ:
·
Давхрагатай
ажиллах
·
Тунгалаг
зураг үүсгэх, хадгалах
·
Зураг
зохиомжлох, эвлүүлэх, бэлэн дүрс ашиглан давтамжтай зурах
Түлхүүр үг: Давхрага , давтамжтай зураг,өнгөний
сонголт
Хичээлийн заах арга зүй :
·
Бие
даан гүйцэтгэх
·
Шинэ
мэдлэг бүтээх
Хичээлийн хэлбэр:
·
Анги
нийтээр
·
Шинэ
мэдлэг олгох
Хүрэх үр дүн:
·
Үндсэн өнгө, эсрэг өнгө, өнгийн уусалтыг мэдэх
·
Давхаргын талаар ойлголттой болох, давхрагтай
ажиллаж сурах
Багшийн бэлтгэх зүйл:
·
Хичээлийн
төлөвлөгөө
·
ТӨМ
·
Цахим
хэрэглэгдэхүүн
·
Үнэлгээний
хуудас
·
Сурах
бичиг
Багшийн анхаарах зүйл :
·
Багш
сурагчдад дасгал, даалгаврыг алхмын
дагуу хийх дадалд сургах
·
Paint.net программ дээр ажиллахад гарах алдаанаас сэргийлэх
Хичээлийн
үйл явц
№
|
Үе шат
|
Хугацаа
|
Багшийн үйл ажиллагаа
|
Сурагчийн үйл ажиллагаа
|
Хүрэх үр дүн
|
1
|
Сэдэлжүүлэх үе шат
|
3мин
|
Багш сурагчдад зохиомжлоогүй зураг харуулж ямар зохиомж хийж болох талаар
ярилцана.
|
Сурагчид дараах зургийг харж ямар зохиомж хийх талаар ярилцана. Хөдөө
нутаг сайхан сэдэвт зохиомж хийнэ.
|
Төсөөлөн бодох чадвар сайжирна.
|
2
|
Асуудал дэвшүүлэх үе шат
|
5мин
|
Яаж ямар хэрэгсэл ашиглаж хийх талаар мэдхийн тулд сурах бичгийн 34 хуудасны хэрэглэхүй
хэсгийг харж хийнэ.
Багш сурагчдад 2 зураг эвлүүлэхийг санал болгоно.
|
Сурагчид сурах бичгийн хэрэглэхүй хэсгийг ашиглан багшийн өгсөн 2 зургийг
эвлүүлнэ.
|
Давхаргад зургийг засварлаж сурах
|
3
|
Асуудал шийдвэрлэх үе шат
|
15мин
|
Багш сурагчдад зураг хадгалах 2 арга болон түүний ялгааг тайлбарлаж өгнө.
Сурагчдад тусалж чадахгүй байгаа хүүхдэд заана.
|
Сурагчид багшийн тайлбарлаж өгсөн зураг хадгалах 2 аргын дагуу зохиомжоо
хадгална.
|
Зургийн өргөтгөлиййн талаар мэдэх мөн зургийг хадгалах аргын талаар мэдэх
|
4
|
Мэдлэгээ бататгах
|
5мин
|
Зургийг ягаад *pdnтөрлөөр хадгалах хэрэгтэйг асууж ярилцана.
|
Paint.net программын өргөтгөл .
|
Зургийн өргөтгөлийн талаар мэдэх
|
5
|
Дүгнэх
|
5мин
|
Өнөөдрийн хичээлийн давуу тал болон цаашид сайжруулах талаар дүгнэлт
хийнэ
|
Зураг засварлах, эвлүүлэхэд гарсан хүндрэлтэй асуудал болон юу сурч
мэдсэн талаар ярилцаж дэвтэртээ бичнэ.
|
Өөрийн сурсан зүйлээ дүгнэх
|
6
|
Үнэлэх
|
4мин
|
Багш сурагчдад өөрийн үнэлгээний хуудас тарааж сурагчид өөрийгөө үнэлнэ.
|
Сурагчид багшийн өгсөн үнэлгээний хуудас бөглөж өөрийгөө үнэлнэ.
|
Өөрийн сурсан зүйлээ
|
7
|
Гэрийн даалгавар
|
3мин
|
Гэрт хөдөө нутаг сайхан сэдэвтэй зохиомж хийх
|
Гэрийн даалгавар тэмдэглэж авна.
|
Мэдлэгээ
|
Хөтөлбөр боловсруулсан
Мэдээллийн технологийн
дадлагжигч багш Б. Баярдулам
Өөрийн үнэлгээ
№
|
Шалгуур
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Хийж чадаагүй шалтгаан
|
||
Сайн хийсэн
|
Найзаасаа тусламж авсан
|
Чадаагүй
|
|||
1
|
Зургийн программ нээж чадсан
|
|
|
|
|
2
|
Зураг зөөх
|
|
|
|
|
3
|
Давхрага зөөх
|
|
|
|
|
4
|
Давхрага устгах
|
|
|
|
|
5
|
Давхаргат нэр өгөх
|
|
|
|
|
6
|
Зургийг 2 аргаар хадгалах
|
|
|
|
|
7
|
Давхрага хувилах
|
|
|
|
|
Өөрийн үнэлгээ
№
|
Шалгуур
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Хийж чадаагүй шалтгаан
|
||
Сайн хийсэн
|
Найзаасаа тусламж авсан
|
Чадаагүй
|
|||
1
|
Зургийн программ нээж чадсан
|
|
|
|
|
2
|
Зураг зөөх
|
|
|
|
|
3
|
Давхрага зөөх
|
|
|
|
|
4
|
Давхрага устгах
|
|
|
|
|
5
|
Давхаргат нэр өгөх
|
|
|
|
|
6
|
Зургийг 2 аргаар хадгалах
|
|
|
|
|
7
|
Давхрага хувилах
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment